00AHome

Consumenten weten dat rijinstructeurs onderling van elkaar verschillen.  Ze weten ook dat de ene beter rijonderwijs geeft dan de andere en ook dat er maar 1 bevoegdheidspas is, de wrm pas.

Consumenten (rijleszoekenden) die op zoek zijn naar de beste rijles weten wel, dat er verschillende opties zijn.

Ze weten ook het verschil tussen de ene en andere rijinstructeur.  ze weten ook dat er verschil is in goede (30 rijlessen bijvoorbeeld) en slechte (60 rijlessen bijvoorbeeld) rijinstructeurs.  Ze weten niet op welk verhaal ze moeten afgaan. De consument wil kunnen controleren hoe een rijinstructeur functioneert.

Werkervaring of helemaal geen ervaring valt voor de consument van buitenaf niet te meten. Overigens dit niet alles bepalend.

De consument weet dat er 1 bevoegdheidspas is en meent daardoor dat het niet zoveel uitmaakt welke rijinstructeur je kiest. Dan blijft een lage lestarief als optie over. snel en goedkoop.

Als belangenbehartiging (inzetten voor iets  dat belangrijk is voor iemand) voorop wordt gesteld is misleidende reclame van Marketing rijscholen aan de winnende kant. voorbeelden van misleidende reclameuitingen zijn: De beste rijschool, consumenten beoordelen ons met een 9, We hebben de gouden beker in de rijscholencompetitie gehaald, die helemaal niet bestaat.  Marketing rijscholen bemoeien zich niet met belangen en laten zich ook niet daartoe verleiden. Voor de consument betekent dat nu, de zoektocht naar de beste rijles moet berusten op lage lestarieven. Zo weinig mogelijk rijlessen en zo snel als mogelijk het rijexamen doen.

Het kennisinstituut  Dutch Lapétus is fulltime met onderzoek bezig om het (rij)onderwijs voor de consument te verbeteren.

Dit rijles onderwijs is nodig om de verkeersveiligheidseffecten te verbeteren. De consument leert via het kennisinstituut het verschil te zien tussen rijschool marketing en verkeersveiligheid. De consument heeft via het kennisinstituut het verschil leren zien tussen rijschoolmarketing en de verkeersveiligheid.  Als het rijbewijs dan veel geld kost,  wordt er eerder voor de verkeersveiligheid gekozen en een rijschool die dat aanbied.

Dankzij het kennisinstituut Dutch Lapétus wordt de omzet voor een rijschool beter. Het kennisinstituut heeft ook de middelen en mogelijkheden in huis om te zorgen dat de omzet voor een rijschool beter wordt.

De consument wil daarbij vooraf het voordeel weten over de effecten van 1 WRM niveau door heel nederland en rijschool belangen die niet over hen zelf gaat.

Daarom onderstreept het kennisinstituut met Dutla 5 verschillende niveaus. Hun verkeersveiligheid wordt bepaald door de keuze van rijlesmethode van de instructeur. Met de kennis van 1 rijles methodiek door heel Nederland blijft marketing voor theorie en praktijk over. Dit is geen instrument om slachtoffers in het verkeer te verminderen.

De gradaties Dutla 1,2,3,4 en 5 hebben uitsluitend te maken met het bieden van verkeersveiligheid voor consumenten en beginnende bestuurders. Hoe hoger de rijlevel kennis bij Dutla 1,2,3,4 en 5 hoe beter de effecten van rijles. Het gaat daarbij niet om belangen of marketing maar om verminderen van (dodelijke) beginnende bestuurders.

Dutla wordt door de consument zeer goed begrepen. Inmiddels is bij de consument een kritische houding ontstaan ten opzichte van rijscholen en instructeurs. Bij twijfel wordt het kennisinstituut om advies gevraagd.

 

 

Je hebt didactische rijlessen die primair in de rijopleiding wordt gebruikt.
Secundair vakonderwijs heeft betrekking op het beginnersrijbewijs, EMG, EMA, LEMA en heeft invloed op het gedrag desbetreffende bestuurder.
Secundair vakonderwijs is gericht op de mathetiek van beginnende bestuurders en wordt in verdiepende vorm gegeven.

We verstaan onder onafhankelijkheid, dat wij geen inschrijving bij het CBR en het IBKI hebben.
We bemiddelen 2 collega’s als derde partij. Het toetsformulier is digitaal en wordt verzonden naar rijschool en leerling.
Wij bewaren geen persoonsgegevens maar wel de data van het resultaat.

We verstaan onder onafhankelijkheid, dat wij geen inschrijving bij het CBR en het IBKI hebben.
We bemiddelen 2 collega’s als derde partij. Het toetsformulier is digitaal en wordt verzonden naar rijschool en leerling.
Wij bewaren geen persoonsgegevens maar wel de data van het resultaat.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De Dutla rijonderwijsdocent 2 is hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1, 2, 3 en 4.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De Dutla rijonderwijsdocent 1 is hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1, 2 en 3.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De WRM/RIS instructeur wordt hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1 en 2.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1, 2, 3 en 4 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerd en Dutla rijonderwijsdocent 2 kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1, 2 en 3 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerd en Dutla rijonderwijsdocent 1 kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1 en 2 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerde rijinstructeur kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM rijinstructeur kent.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1, 2, 3 of 4  passen het beste bij Dutla concept 4.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1, 2 en 3 passen het beste bij Dutla concept 3.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1  en 2 past het beste bij Dutla concept 2.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1 past het beste bij Dutla concept 1.

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd
Dutla rijonderwijsdocent 2

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd
Dutla rijonderwijsdocent 1

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd

WRM bevoegdheidspas.

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en Dutla gediplomeerd rijonderwijs docent.

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en certificering van de rijopleiding in stappen.

De berekening is gebaseerd op de kennis en kunde van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en kennis over de effecten van coaching.

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM.

Je hebt didactische rijlessen die primair in de rijopleiding wordt gebruikt.
Secundair vakonderwijs heeft betrekking op het beginnersrijbewijs, EMG, EMA, LEMA en heeft invloed op het gedrag desbetreffende bestuurder.
Secundair vakonderwijs is gericht op de mathetiek van beginnende bestuurders en wordt in verdiepende vorm gegeven.

We verstaan onder onafhankelijkheid, dat wij geen inschrijving bij het CBR en het IBKI hebben.
We bemiddelen 2 collega’s als derde partij. Het toetsformulier is digitaal en wordt verzonden naar rijschool en leerling.
Wij bewaren geen persoonsgegevens maar wel de data van het resultaat.

We verstaan onder onafhankelijkheid, dat wij geen inschrijving bij het CBR en het IBKI hebben.
We bemiddelen 2 collega’s als derde partij. Het toetsformulier is digitaal en wordt verzonden naar rijschool en leerling.
Wij bewaren geen persoonsgegevens maar wel de data van het resultaat.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De Dutla rijonderwijsdocent 2 is hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1, 2, 3 en 4.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De Dutla rijonderwijsdocent 1 is hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1, 2 en 3.

Online lesvoorbereiding:
Dit wordt klassikaal of centraal in groepsverband gegeven.
De WRM/RIS instructeur wordt hiervoor opgeleid. Het gaat hier niet om het verzorgen van theorielessen, maar om elementair rijonderwijs die de rijles ondersteund.
Het betreft leerlingen met leerlijn 1 en 2.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1, 2, 3 en 4 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerd en Dutla rijonderwijsdocent 2 kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1, 2 en 3 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerd en Dutla rijonderwijsdocent 1 kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1 en 2 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM/RIS gecertificeerde rijinstructeur kent.

Afstemming:
Leerlijn nummer 1 van het elementair rijonderwijs zorgt voor afstemming op
de primaire rijopleiding van de rijschool.
Op de primaire rijopleiding die de WRM rijinstructeur kent.

Deze is buiten gebruik dus niet gekoppeld

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1, 2, 3 of 4  passen het beste bij Dutla concept 4.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1, 2 en 3 passen het beste bij Dutla concept 3.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1  en 2 past het beste bij Dutla concept 2.

De proefles / rijtest, of hoe de rijschool de eerste inschattingsles ook mogen noemen,
gebeurt bij de rijschool.
De leerling doet een digitale rijlestest om de leerlijn 1, 2, 3 of 4 vast te stellen.
Leerlijnnummer 1 past het beste bij Dutla concept 1.

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd
Dutla rijonderwijsdocent 2

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd
Dutla rijonderwijsdocent 1

WRM bevoegd.
RIS gecertificeerd

WRM bevoegd

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en Dutla gediplomeerd rijonderwijs docent.

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en certificering van de rijopleiding in stappen.

De berekening is gebaseerd op de kennis en kunde van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM en kennis over de effecten van coaching.

De berekening is gebaseerd op de kennis van de rijinstructeur.
Het uitgangspunt voor deze berekening is gebaseerd op de basis bevoegdheid van de WRM.